מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון מעבר לתפריט צד

ביטול עסקה

ביטול רכישה שבוצעה על ידי הלקוח באתר האינטרנט תתבצע באמצעות מסירת הודעת ביטול על ידי הלקוח לחברה. בהודעת הביטול על הלקוח למסור את שמו ומספר תעודת הזהות שלו, וכן את פרטי העסקה אותה הלקוח מבקש לבטל. אם נמסרה הודעת הביטול בטלפון – יש לספק גם את מספר הטלפון של המשלם המופיע בהזמנה.

ניתן לבטל בכל אחת מדרכי הביטול המפורטות להלן:

1. בעל פה בטלפון 03-7133000 או באחת מחנויות רשת פוקס הום למעט חנויות OUTLET, לרשימת הסניפים לחצו כאן.

2. בדואר רשום לכתובת: החרמון 6, קריית שדה התעופה, ת.ד 76 לידי שירות לקוחות פוקס הום.

3. בדואר אלקטרוני לכתובת אימייל שירות הלקוחות של החברה: [email protected]

4. באמצעות הצ'אט באתר

5. באינטרנט, בקישור הייעודי המופיע בתחתית האתר תחת הכותרת "ביטול עסקה"


לקוח רשאי לבטל עסקה, בהתאם להוראות ביטול עסקה כפי שהן מופיעות בתקנון האתר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 והתקנות מכוחו (במקרה של אי התאמה בין הוראות החברה להוראות החוק יגברו הוראות החוק), תוך 14 מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם.

על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף הסבר זה עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.

במקרה של ביטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך, יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי וביטול עסקה יבוצע בהתאם להוראות הדין.
הנך מתבקש/ת לשמור את האסמכתא בגין ביצוע ההזמנה וכן להימנע משימוש במוצרים אשר בכוונתך להחזיר.

במקרה של ביטול עסקה/החזר כספי לאחר קבלת המשלוח, הלקוח לא יהא זכאי להחזר בגין דמי משלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו).

החלפת מוצרים תתבצע בהתאם להוראות תקנון האתר ובהתאם לאמור בעמוד החזרות החלפות.

לתקנון האתר ולפרטים מלאים לחצו כאן

טופס ביטול עסקה
סגור