מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון מעבר לתפריט צד
שיטת משלוחזמן אספקהעלותחברת שילוח

- שליח עד הבית -

על פי הוראות משרד הבריאות

השליח יניח את ההזמנה על סף הדלת

  עד 7 ימי עסקים*

חינם ברכישה מעל 199 ₪ חברת שליחויות חיצונית
19 ₪ ברכישה עד 199 ₪
איסוף מסניף לא זמין חינם פוקס הום


* ימי האספקה מתחילים להיספר מיום העסקים הראשון לאחר אישור ההזמנה בחברת האשראי, יום העסקים מסתיים בשעה 17:00. עקב הגבלות משרד הבריאות ומתוך רצון לשמור על בריאות עובדינו, זמני האספקה עלולים להתארך מעבר לימי האספקה המצוינים, נעשה את מיטב המאמצים לספק את ההזמנות מוקדם ככל האפשר

Questions

כיצד מתבצע המשלוח עם שליח עד הבית?

בעת בחירה ב"שליח עד הבית" תתואם הגעה לכתובת המשלוח שהוזנה בהזמנה. חברת המשלוחים עובדת בין השעות 8:00-19:00. תיאום המשלוח ייעשה באמצעות sms ערב מקדים ליום המסירה וביום המסירה עצמו. במידה ופספסתם את השליח, הוא ינסה לתאם איתכם את המשלוח ליום העסקים הבא

איך יודעים מתי המשלוח יגיע?

ערב מקדים ליום המסירה וביום המסירה עצמו תקבלו הודעת sms

מה קורה אם לא הייתי בזמן שהשליח הגיע?

השליח יעדכן אתכם מראש על הגעתו באמצעות sms. במידה ופספסתם את המשלוח, השליח ינסה לתאם אתכם את המשלוח ליום העסקים הבא. תוכלו לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל, במקרה זה לא תהא החברה אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך

האם חברת השליחויות מבצעת משלוח ליישובים מרוחקים או ליישובים מעבר לקו הירוק?

חברת השליחויות מגיעה לכל חלקי הארץ, כולל ישובים מרוחקים וישובים מעבר לקו הירוק

האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?

במידה ותרצו לשנות כתובת או שיטת משלוח, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בתוך שעה מביצוע ההזמנה ובשעות פעילות המוקד בין השעות 9:00-19:00, ביום שישי בין השעות 9:00-13:00 בטלפון ישיר 03-7133000 או דרך הצ'אט באתר. במידה ותרצו לבצע שינוי שלא בשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות יש לשלוח מייל עד שעה לאחר ההזמנה לכתובת: [email protected] ופנייתכם תיענה בשעות פעילות המוקד

תוך כמה זמן ההזמנה תגיע אליי?

לאור המצב, ההזמנות יגיעו אליכם בתוך 10 ימי עסקים. ימי עסקים הם ימים א'-ה' ואינם כוללים סופי שבוע, חגים, מועדים וערבי חג. שעות פעילות חברת השילוח הן בין השעות 8:00-19:00. ההמלצה שלנו היא לתת כתובת בה אתם זמינים במהלך רוב שעות היום. במידה ואינכם בבית ניתן לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל, אך במקרה זה לא תהא החברה אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך

האם ניתן לשנות את הכתובת למשלוח?

ניתן לשנות כתובת בשתי דרכים:
1. תוך שעה מביצוע ההזמנה דרך שירות הלקוחות ובשעות פעילות המוקד בין השעות 9:00-19:00, ביום שישי בין השעות 9:00-13:00 בטלפון ישיר 03-7133000 או דרך הצ'אט באתר. במידה ותרצו לבצע שינוי שלא בשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות יש לשלוח מייל עד שעה לאחר ההזמנה לכתובת: [email protected] ופנייתכם תיענה בשעות פעילות המוקד.
2. בהודעת ה-sms שתישלח על ידי חברת השילוח יופיע לינק המאפשר לבצע שינויים, לחצו על הלינק והזינו את הכתובת הרצויה

האם ניתן לבצע איסוף עצמי?

בוודאי, ניתן לבצע איסוף עצמי מסניפים נבחרים של רשת פוקס הום, עליכם לבחור בקופה בשיטת משלוח מסוג "איסוף עצמי" ולבחור את הסניף שיהיה לכם הכי נוח לאסוף ממנו. עם הגעת החבילה שלכם לסניף תקבלו הודעת sms עם כתובת הסניף ושעות הפעילות שלו. יש לאסוף את החבילה בתוך עשרה ימים מקבלת ההודעה על הגעת החבילה. לאחר עשרה ימים תוחזר ההזמנה שלכם למחסני החברה

תוך כמה זמן מגיעה ההזמנה בשיטת משלוח איסוף עצמי

בתוך 3 ימי עסקים

סגור