מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון מעבר לתפריט צד

Questions
איך נרשמים לאתר?
על מנת להירשם לאתר יש ללחוץ על אייקון ההתחברות לאתר הנמצא בצד ימין למעלה באתר ולבצע הרשמה. באפשרותכם להירשם באמצעות חשבון הפייסבוק שלכם או באמצעות מייל וסיסמה. כמשתמשים רשומים תוכלו ליהנות מגישה לאזור האישי שלכם בו תוכלו לראות את כל היסטוריית הרכישות שלכם, מוצרים שאהבתם, חשבוניות ומעקב אחרי משלוח
האם חייבים להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה?
לא חייבים, ניתן לרכוש באתר כאורח, אך ההמלצה שלנו היא לבצע רכישה כמשתמש רשום על מנת למקסם את החוויה באתר, כך תוכלו תמיד לראות את היסטוריית הקניות שלכם, לשמור מוצרים שאהבתם, לעדכן בקלות פרטים אישיים ותוכלו להיות מעודכנים על המבצעים השווים שלנו
איך מבצעים הזמנה באתר?
הוסיפו לסל הקניות את הפריטים שאתם אוהבים בלחיצה על כפתור "הוסף לסל", לחצו על אייקון סל הקניות בפינה הימנית העליונה באתר. עברו על ההזמנה שלכם ובדקו כי הפריטים, הצבעים והכמויות נכונים, מכאן לחצו על כפתור "מעבר לתשלום". תוכלו להתחבר ולבצע את הרכישה כלקוח רשום (מומלץ!) וכך המערכת תזהה את פרטיכם האישיים, במידה ואינכם משתמשים רשומים תוכלו להירשם או לבצע את ההזמנה כאורח במילוי אימייל, שם, כתובת למשלוח ופרטי אשראי. עם השלמת ההזמנה תקבלו מייל אישור הזמנה
האם ניתן לבדוק את מצב ההזמנה שלי?
תוכלו לבדוק את מצב ההזמנה שלכם בלשונית"מעקב אחרי הזמנות" באזור האישי
האם ניתן לבטל את ההזמנה?
מאחר ואנחנו רוצים שההזמנה שלכם תגיע אליכם מוקדם ככל האפשר, אנחנו אורזים את ההזמנות שלכם באופן מיידי. במידה ואתם רוצים לבטל את ההזמנה, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בתוך שעה מביצוע ההזמנה באתר ובשעות הפעילות. שירות הלקוחות שלנו פועל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00 וביום שישי בין השעות 9:00-13:00, תוכלו לפנות אלינו טלפונית ל: 03-7133000 או לפנות אלינו באמצעות הצ'אט באתר. במידה וביצעתם הזמנה לאחר שעות פעילות שירות הלקוחות שלנו, אנא כתבו לנו מייל דרך הצ'אט באתר או למייל [email protected] ושירות הלקוחות שלנו יענה לכם בשעות הבוקר
האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?
לא ניתן לבצע הזמנה טלפונית, אבל אם אתם מתקשים להזמין באתר, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לכם טלפונית וללוות אתכם. תוכלו לפנות אלינו בשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות באמצעות הצ'אט באתר או בטלפון: 03-7133000
מה עושים אם פריט שאתם רוצים חסר במלאי?
במידה ומוצר חסר במלאי תופיע בעמוד המוצר הודעה: "הודיעו לי שהמוצר חוזר למלאי" מלאו את האימייל שלכם ועם חזרת המוצר למלאי, תישלח אליכם הודעה במייל
איך ניתן לשלם באתר?
באפשרותכם לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי. לא ניתן לשלם במזומן/במענה הטלפוני
האם ניתן לשלם בתשלומים?
ברור שאפשר,
להלן מדרגות החלוקה לתשלומים:
ברכישה מעל 200 ש"ח - 2 תשלומים
ברכישה מעל 300 ש"ח - 3 תשלומים
ברכישה מעל 600 ש"ח - 4 תשלומים
ברכישה מעל 1000 ש"ח - 5 תשלומים
ברכישה מעל 1500 ש"ח - 8 תשלומים
האם ניתן ליהנות באתר מהטבות מועדון Dream Card?
בוודאי. תוכלו ליהנות מצבירת נקודות, מימוש נקודות, מימוש הטבת הצטרפות ומימוש הטבת יום הולדת. בתהליך ההרשמה לאתר סמנו כי הינכם חברי מועדון Dream Card והקלידו שני פרטים מזהים: מספר טלפון השמור במערכת ואת מספר תעודת הזהות שלכם. סכום הנקודות לצבירה יחושב בהתאם לסך ההזמנה שבוצעה בפועל. שימו לב: כרטיס ה Dream Card שלכם הוא אישי ואינו ניתן להעברה. בעת ההזדהות כחברי מועדון, יוצגו מספר הנקודות למימוש העומדות לרשותכם. 1 נקודה = 1 שקל. בשלב התשלום תוכלו לבחור כמה נקודות תרצו לממש. שימו לב! ניתן לממש נקודות מיתרה של 30 נקודות ומעלה. תוכלו להצטרף למועדון Dream Card בחנויות הרשתות החברות במועדון: ללין, פוקס, פוקס הום, אמריקן איגל, מנגו, The Children's Place, ארי, בילבונג
איך משתמשים בקוד קופון?
במידה וברשותך קוד קופון, ניתן לממשו בעמוד הקופה בחלק הייעודי להזנת קופון. ניתן לממש קוד קופון אחד בלבד לקניה
מה זה כרטיס Dream card VIP?
DREAM CARD VIP הוא כרטיס אשראי מבית לאומי קארד שנותן הטבות מיוחדות למחזיקים בו, בין היתר: 12% צבירת נקודות בכל קניה עם הכרטיס באתר, 200 ₪ הטבת הצטרפות, הטבת יום הולדת 30% הנחה עד סכום של 1000 ₪, פטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה ועוד. לשאלות נוספות על הכרטיס ניתן לפנות למוקד לאומי קארד: 03-6178677
איך ניתן לממש את ההטבות המגיעות לי כלקוח Dream card VIP?
על מנת לממש את ההטבות המגיעות לכם כלקוחות Dream Card VIP יש להירשם לאתר כלקוח Dream Card ולשלם באמצעות כרטיס אשראי Dream Card VIP בשלב התשלום
איך מחליפים או מחזירים מוצר?
מותר לכם לשנות את דעתכם. לרשותכם 14 ימים מיום קבלת המוצר/ איסוף המוצר להחזרת המוצר וקבלת החזר כספי, ו-45 ימי החלפה/ זיכויים מיום קבלת המוצר/ איסוף המוצר. במידה והחלטתם להחזיר או להחליף עליכם לעשות זאת באחת מ-81 חנויות רשת פוקס הום הפרוסות ברחבי הארץ בכפוף למדיניות החלפות והחזרות המפורסמת באתר
מה עושים במקרה והתקבל מוצר פגום?
המוצרים שלנו עוברים בקרת איכות מחמירה והמטרה שלנו היא שתמיד תקבלו מוצר ברמת הגימור הגבוהה ביותר. עם זאת, במידה והבחנתם בפגם כלשהו במוצר שקיבלתם, פנו אלינו לשירות הלקוחות שלנו במייל לכתובת: [email protected] צרפו תמונה של הפגם, הוכחת קנייה, שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם. בכפוף למדיניות החלפות והחזרות המפורסמות באתר
מה עושים במידה ומעוניינים להחליף או להחזיר מתנה?
להזמנה שנשלחה כמתנה מצורף פתק החלפה בו מצוין מספר החשבונית. החלפות והחזרות מתבצעות בכל אחת מ-81 חנויות הרשת. עליכם להגיע לאחת החנויות עם הפריטים שתרצו בצירוף פתק ההחלפה: להחזרה ולהחזר כספי בתוך 14 ימים מיום קבלת המתנה, להחלפה או לקבלת זיכוי בתוך 45 ימים מיום קבלת המוצר. בכפוף למדיניות החלפות והחזרות המפורסמות באתר
האם ניתן להחזיר פריט שנרכש כחלק מסט?
לא ניתן להחזיר פריט שנרכש כחלק מסט, אלא רק את הסט כולו על כל פריטיו
האם הרכישה באתר מאובטחת?
בוודאי, האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL והמידע שנמצא באתר מוצפן והוא עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר
האם ניתן לבצע איסוף עצמי?
בוודאי, ניתן לבצע איסוף עצמי מסניפים נבחרים של רשת פוקס הום, עליכם לבחור בקופה בשיטת משלוח מסוג "איסוף עצמי" ולבחור את הסניף שיהיה לכם הכי נוח לאסוף ממנו. עם הגעת החבילה שלכם לסניף תקבלו הודעת sms עם כתובת הסניף ושעות הפעילות שלו. יש לאסוף את החבילה בתוך עשרה ימים מקבלת ההודעה על הגעת החבילה. לאחר עשרה ימים תוחזר ההזמנה שלכם למחסני החברה
תוך כמה זמן מגיעה ההזמנה בשיטת משלוח איסוף עצמי?
בתוך 4 ימי עסקים. המשלוח מתבצע מיום העסקים הבא, החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי
האם המחירים באתר והמחירים בחנויות זהים?
המחירים ברשת פוקס הום ובאתר המכירות זהים לחלוטין. ייתכנו מבצעים מיוחדים ובלעדיים לאתר המכירות, במקרה כזה נציין זאת
האם המוצרים בחנויות ובאתר זהים?
רוב רובו של מגוון המוצרים באתר המכירות זהה למגוון המוצרים בחנויות פרט למוצרים בלעדיים לאתר "online only" שאינם קיימים בחנויות כלל. באתר המכירות לא יימכרו מוצרים בעלי חיי מדף קצרים כגון מוצרי מזון. בנוסף, ייתכנו הבדלים בין מגוון בסניפים ובאתר מאחר ולכל סניף ולאתר מלאי משלו, כך שאם מוצר חסר באחד הסניפים ייתכן ותוכלו למצוא אותו בסניף אחר או באתר, או לחילופין אם מוצר חסר באתר ייתכן ותוכלו למצוא אותו באחד הסניפים
איך יודעים על כל המבצעים באתר?
אם אתם לא רוצים לפספס את המבצעים השווים שלנו הצטרפו לניוזלטר שלנו. בעת ההרשמה לאתר לסמן בוי את הריבוע המאשר קבלת חדשות ומבצעים. במידה ולא ביצעתם זאת בעת ההרשמה לאתר, תוכלו למצוא הרשמה לניוזלטר בתחתית האתר שלנו תחת הכותרת "sign up for updates" למלא את כתובת האימייל שלכם וללחוץ על כפתור "join"
איך מעדכנים פרטים בחשבון שלי?
במידה וביצעתם הרשמה לאתר נוצר עבורכם באתר דף אישי הנקרא "my home". לאחר שביצעתם התחברות תוכלו להגיע אל "my home" בלחיצה על השם שלכם שמופיע בחלק העליון של האתר: "היי XXXX" בדף זה תוכלו למצוא את היסטוריית ההזמנות שלכם, לצפות ברשימת המועדפים, להירשם לניוזלטר, להתחבר למועדון הלקוחות Dream card וכמובן לשנות את הפרטים שלכם, הכתובות ואמצעי התשלום
איך מממשים הטבת הצטרפות של מועדון Dream card?
במידה והזדהיתם באתר כחברי מועדון Dream card וברשותכם הטבת הצטרפות, ההטבה תעודכן באופן אוטומטי בקופה ובחשבון האישי שלכם תחת "מועדון Dreamcard". באפשרותכם להחליט האם אתם רוצים לממש את ההטבה או לא. לא ניתן לממש הטבת הצטרפות והטבת יום הולדת בו זמנית או לממשם במקביל להטבת מועדון אחרת. יש לממש את הטבת ההצטרפות במלואה, לא יינתן זיכוי או החזר על מימוש חלקי של הטבת ההצטרפות
איך מממשים הטבת יום הולדת של מועדון Dream card?
במידה והזדהיתם באתר כחברי מועדון Dream card וברשותכם הטבת הצטרפות, ההטבה תעודכן באופן אוטומטי בקופה ובחשבון האישי שלכם תחת "מועדון Dreamcard". באפשרותכם להחליט האם אתם רוצים לממש את ההטבה או לא. לא ניתן לממש הטבת הצטרפות והטבת יום הולדת בו זמנית או לממשם במקביל להטבת מועדון אחרת
האם ניתן לבטל הזמנה לאחר שנשלחה?
ניתן לבטל הזמנה לאחר שנשלחה, אך יש לקחת בחשבון כי ביטול ההזמנה לאחר שליחת המוצר או המוצרים (לאחר יציאתם ממחסני האתר), יחויב בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מביניהם, החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק
האם ניתן לשלם בכרטיסי מתנה וכרטיסים נטענים?
ניתן לממש באתר את הכרטיסים הבאים:
  • כרטיס דיגיטלי פוקס הום הנרכש באתר שמתחיל בספרות 87654329
  • תו הזהב Cash ותו הזהב NOW- לכרטיסים המתחילים ב-80100, 81000
  • כרטיסי Dreamcard לכרטיסים המתחילים ב-72146, 72140, 72170
  • כרטיס נטען "חבר" מסוג "חבר" של קבע ו"חבר" שלי
  • קרנות השוטרים- לכרטיסים המתחילים ב-72072, 72180
  • תמורה פלוס- לכרטיסים המתחילים ב-721970

סגור
Go back to %1