מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

איך מחליפים או מחזירים מוצר?

מותר לכם לשנות את דעתכם. לרשותכם 14 ימים מיום קבלת המוצר/ איסוף המוצר להחזרת המוצר וקבלת החזר כספי, ו-45 ימי החלפה/ זיכויים מיום קבלת המוצר/ איסוף המוצר. במידה והחלטתם להחזיר או להחליף עליכם לעשות זאת באחת מחנויות רשת פוקס הום הפרוסות ברחבי הארץ, *למעט סניף אילת, חנויות outlet, בכפוף למדיניות החלפות והחזרות המפורסמת באתר.

מה עושים במקרה והתקבל מוצר פגום?

המוצרים שלנו עוברים בקרת איכות מחמירה והמטרה שלנו היא שתמיד תקבלו מוצר ברמת הגימור הגבוהה ביותר. עם זאת, במידה והבחנתם בפגם כלשהו במוצר שקיבלתם, פנו אלינו לשירות הלקוחות שלנו בצ'אט או במייל לכתובת: wecare@foxhome.co.il צרפו תמונה של הפגם, הוכחת קנייה, שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם. בכפוף למדיניות החלפות והחזרות המפורסמות באתר

מה עושים במידה ומעוניינים להחליף או להחזיר מתנה?

להזמנה שנשלחה כמתנה מצורף פתק החלפה בו מצוין מספר החשבונית. החלפות והחזרות מתבצעות בכל אחת מ-95 חנויות הרשת, למעט חנויות למעט סניף אילת וחנויות outlet. עליכם להגיע לאחת החנויות עם הפריטים שתרצו בצירוף פתק ההחלפה: להחזרה ולהחזר כספי בתוך 14 ימים מיום קבלת המתנה, להחלפה או לקבלת זיכוי בתוך 45 ימים מיום קבלת המוצר בכפוף למדיניות החלפות והחזרות המפורסמות באתר.

האם ניתן להחזיר פריט שנרכש כחלק מסט?

לא ניתן להחזיר פריט שנרכש כחלק מסט, אלא רק את הסט כולו על כל פריטיו

איך מקבלים זיכוי או החזר כספי על מוצרים שנרכשים בתנאי מכירה מיוחדים?

מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (למשל 1+1, מוצר שני ב-50%) ו/או בהטבות, יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל המוצרים), במידה ויוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר כספי ו/או זיכוי (לפי העניין) יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה

סגור
Loading
Go back to %1